SELAMAT DATANG KE BLOG LANGKAWI MYVI MOTORSPOTS...BLOG KOMUNITI AHLI-AHLI MYVI PULAU LANGKAWI.

Secara ringkas blog ini adalah untuk memberi informasi terutama kepada ahli-ahli kelab myvi langkawi & juga umum...Bermula tertubuhnya kelab myvi langkawi adalah pada awal mei 2009 diatas cadangan & perancangan kawan-kawan setelah semakin hari semakin bertambah sahabat myvi yang ingin turut serta dalam aktiviti yang kitaorang adakan,untuk memantapkan lagi semangat setiakawan antara rakan-rakan maka wujudlah Langkawi Myvi Motorsports(LMMS).kelab ini masih baru & perlukan lebih ramai ahli untuk meriahkan aktiviti yang dibuat..Aktiviti kitaorang lebih tertumpu kepada Riadah & Amal supaya dapat memupuk sikap kerjasama antara ahli kelab & umum..
Penyertaan ahli boleh dibuat melalui blog ini atau e-mail ke
langkawi_myvi@yahoo.com atau contact setiausaha club 012-4592239(Amad),012-4344119(Arm),012-4095390(Brahim),013-4480808(Abg.Di)..Bersama jadikan Lmms sebuah kelab contoh di antara kelab pemotoran yang lain...

Online Mp3

Powered by eSnips.com

Saturday, April 17, 2010

LMMS FAMILY DAY 2010 ( SABTU-10 APRIL 2010 )

Shoot daripada media@lmms di sepanjang perjalanan konvoi ke Pantai Pasir Tengkorak,Langkawi..Dipimpin oleh Panglima marshall (Abg,Di) & marshall II (Fadzirul).
Setelah tiba di lokasi kejadian...warga lmms menjalankan tugas memasak dibimbing oleh ajk makanan (Ee & Edd) dibantu bersama Preem,Abg Di,Kak Cik,Sue & Kak Imah(abg Hilmi)..

Permulaan acara sukaneka pantai...dirancang oleh Pon & Brahim (ajk luaran & aktiviti)..memang cukup meriah..tahniah..!!
Antara acara sukaneka yang dianjurkan oleh pihak ajk aktiviti pada hari kejadian..best tak terhingga..huhu!!
JOM...time makan!!.memang berselera bila dapat makan ramai2 macam ni...tambahan pulak masing2 menahan kelaparan selepas berolimpik di pantai sepanjang dari awal pagi...CayoLarh...!!!
LAGI acara olimpik pantai Lmms(akhir)...dan setelah penat lelah bertarung bermulalah acara penyampaian hadiah...Hamper tajaan bersama (dikelola oleh skuad terjah Lmms)
Birthday pasangan bahagia ahli kelab Lmms hari itu...semoga panjang umur & cepat2 dijodohkan...
Penutup program family day Lmms telah pun sampai...apa yang dirancang belangsung dengan meriah & berjaya...
Lokasi terakhir hentian konvoi Lmms sebelum berangkat pulang ke rumah masing-masing...JUTAAN terima kasih kepada warga Lmms & keluarga yang hadir memeriahkan program Family Day Kelab pada hari tersebut...KITA JUMPA LAGI....INSYAALLAH......

0 comments:

Post a Comment


Followers

Search This Blog

KELAB SUKAN BERKERETA LANG MYVI (LMMS) ( No. Pendaftaran PJS:3848/2010 )

KELAB SUKAN BERKERETA LANG MYVI (LMMS) ( No. Pendaftaran PJS:3848/2010 )
KELAB INI BERDAFTAR DI BAWAH PESURUHJAYA SUKAN , KEMENTERIAN BELIA DAN SUKAN MALAYSIA .

Melawati blog ini sebanyak

  ©Template by Dicas BloggerPrepared Edit By Oweihampeh­™